Web Analytics

Na, kérném tisztelettel, a végére értünk Effotles English kalandjainknak - egy utolsó lecke maradt hátra. Egészen pontosan három lecke, de ez egybe van gyúrva. Nem másról van szó, mint a Hitch nevű filmről, Will Smith főszereplésével. 

És hogy hogyan lehet egy filmből EE anyagot csinálni? Hát ez egy jó kérdés. Mindhárom leckében van egy kb. 2 perces részlet a filmből (persze csak a hang), amihez ugyanúgy tartozik szómagyarázat, majd pedig jöhetnek a rá épülő Mini-Story-k. A kommentekben hallhatunk arról, hogy miért is jó így nyelvet tanulni (amivel magam is messzemenőkig egyetértek) - mert a beszélt angolt, a mindennapi angolt tárgyalja, nem pedig a tintaszagú könyvangolt, amit a tanfolyamtermeken kívül sehol nem használnak. 

A magam részéről elszórakozgattam a leckével, ám egyúttal örülök is, hogy lezártam az Effortless English-t - jobban tudok koncentrálni a spanyolra. 

Az Effortless English-ről szóló többi bejegyzés itt olvasható.

Az eredeti Effortless English anyagot ezen a linken tudod megvenni, aki megpróbálná, ossza meg velem is tapasztalatait. Jó tanulást! 
 
Tetszett ez az írás? Ne felejtsd el megosztani másokkal is!
| More

A bejegyzés trackback címe:

https://otevotnyelv.blog.hu/api/trackback/id/tr91283160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brsd 2009.08.09. 15:20:51

most hallgatom a harmadik leckét, a level 1-ben, hatékony módszer. már érzem, hogy jobban megy a válaszolgatás, kevesebb a gondolkodási idő.

manor 2009.09.23. 15:31:03

"Dear Abby" levelek minden mennyiségben:
www.uexpress.com/dearabby/
Szerintem a kifejezések miatt érdemes olvasgatni.

[balint] 2009.09.24. 00:45:26

hohó! köszi szépen! :)

JapanPrincess 2009.11.25. 15:20:50

hello:P

Az effortlessel mien szintre lehet eljutni??

[balint] 2009.11.26. 00:45:21

@JapanPrincess: Helló - kezdek azon gondolkozni, hogy igazán érdemi szintre nem. A kezdőknek jó feltornázni egy jó közepes szintre, de utána - véleményem szerint - nem hasznos.

[balint] 2009.11.26. 14:17:56

@JapanPrincess: nincs mit :D inkább hallgasd az eslpod.com-ot. :D

tetecske 2010.02.18. 15:12:23

@JapanPrincess: szerintem az Effortless English-ek elég jók...amiket ti hallgattok az csak az anyag negyede, én ezt egy arab oldalon találtam, ahonnan még novemberben letöltöttem, és szerintem nagyon szórakoztató leckék, jó az az eslpod.com is, csak kicsit unalmasak a a leckék így első blikkre ;) szóval van összesen 15 gigányi angol oktató cd-m, okos prgik meg minden, de az Effortless English a legszuperebb, a csávó amúgy tényleg készen van :D olyan mint egy álmodozó, de szeretem ha valakinek ilyen a hozzáállása a szakmájához :o)

[balint] 2010.02.21. 18:19:41

@tetecske: jaja. bár nekem egy idő után igen irritálóan hatott a hangja. nagyon amerikai.

gyongyee 2010.02.21. 21:20:58

Engem az zavart, hogy a második leckében már A.J. is rosszul válaszolt a saját kérdésére. :)

John__ 2010.09.09. 19:35:53

eslpod.com oldalon mik vannak, mármint ezek az mp3-ak tananyagok?
De úgy látom fizetősnek tűnik a nagy része.

Ingyenes Podcast oldal van?

balint: Kezdőket feltornászni haladóra, itt mire gondolsz? Azért középfokú nyelvv szintjéig gondolom feltornászhatja az embert? :)

[balint] 2010.09.09. 19:54:07

@John__: a podcastokat letöltheted ingyen is. ;)

szerintem addig simán felnyomja. :D utána meg már úgyis csak rajtad múlik. az már ad egy olyan alapot, amivel bátran nekiállhatsz gyakorolni másokkal :D

John__ 2010.09.09. 20:18:50

10 podcast-ot leszedtem, remélem hasznos lesz, nemtudom mért hittem hogy fizetős, láttam valahol prémium lehetőséget, biztos azért :)

Köszi a biztatást!

Ha elérem a haladó szintet rajtam nem fog múlni!! :D

Sok dolgot szeretek amit akkor is és most is kihasználok. Legfőbb amit most is teszek: DVD-k angolul mértéktelenül(ha időm megengedi), felirattal. I like movies :DD

[balint] 2010.09.13. 22:32:40

@John__: Hajrá-hajrá! A DVD-k jól működnek én is szeretem őket. :D Viszont ha egy tanácsot elfogadsz: mikor már kényelmesen érted a filmeket angol felirattal, akkor vedd le a feliratot és csakis úgy nézd őket. Egy pár hónap filmnézés után (ha minden nap nyomod) bármilyen beszélt szöveget meg fogsz érteni. :D

John__ 2010.09.16. 19:28:41

@[balint]: köszi a jótanácsot, megfogadom :)
süti beállítások módosítása