Web Analytics

[balint] 2010.02.22. 06:59

Kreatívkodás

Az imént kaptam egy igen kedves bejegyzést a Csox blog szerkesztőjétől (rejtélyes he név mögé bújtatva. Ilyenkor bánom, hogy a blogok többségén nincs egy adatlap, ahol meg lehetne nézni a szerzőt. ;)), miszerint kiérdemeltem a kreatív blogger címet, melyet egy elegántos kis emblémával fejelnek meg. Imhol figyel:

 

Derült égből jövő villámcsapás, ugyanakkor szívmelengető. Komolyan. Remek érzés visszajelzést kapni arról, ha az ember valamit jól csinál (vagy legalább csinál). Köszönöm mégegyszer! És akkor most jöjjenek az én válaszaim/választottjaim:

 

 

 

Hét dolog rólam: 

- Imádom a sört, személyes kedvencek a bajor és cseh költemények.

- Egészségtelen mennyiségű pepperónit és chilit fogyasztok. Csípős kaja minden mennyiségben. 

- Kedvenc zenekarom a Meshuggah, akiknek itteni koncertjét financiális okokból nem fogom látni.

- Színtévesztő vagyok.

- Imádott húgom többszörös szépségkirálynő és tánc világbajnok. 

- Majdnem a basszusgitárt választottam karrierül. 

- A hallásom már-már egészségtelen módon jó, ezért mindig füldugóval kell aludnom. 

A hét jelöltem:

Elmeeke, a kedvenc észosztó blogom.

Idioglossia, spanyolhonba szakadt hazánkfia, igazi megmondásokkal. 

Plastik, az első blog, amit olvasni kezdtem. Zseniális. 

Latitude, személyes jó barát, fotóblog. Kreatív, na.

Fóti Marcell, a netakadémia vezetője, Microsoft guru, aki nem csak szakmailag mutat példát nekem, de hozzáállásban is. 

Kocka, magáért beszél. 

Enba, a legnagyobb antiszociális mizantróp blogger Magyarországon, ám írásai igencsak könnyfakasztóan mulatságosak. 

A díj azzal jár, hogy meg kell osztanod magadról 7 dolgot, valamint jelölnöd kell 7 másik bloggert a címre. Ja, és kipaszírozni a logót a blogodra. 

Nemsokára jövünk a nyelvi bejegyzésekkel, tényleg már csak pár nap.

Tetszett ez az írás? Ne felejtsd el megosztani másokkal is!
| More

Szólj hozzá!

Címkék: rizsa

A bejegyzés trackback címe:

https://otevotnyelv.blog.hu/api/trackback/id/tr701779979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása