Web Analytics

A napokban újra előkaptam PSP-met, mert emlékeztem rá, hogy rajta volt még a My Spanish Teacher My Spanish Coach (köszi CS!) nevű játék. Semmi komoly, ebből nem fogunk megtanulni spanyolul, de üres perceinket jól el lehet vele verni. Különböző mini-játékok segítségével gyakorolhatjuk a szavakat, az egyszerűbb mondatokat, vicces, színes-szagos formában. Aranyos, de semmi komoly. Ha jól tudom, több nyelvből is hozzáférhető, és van Nintendo DS-re is. 

Tetszett ez az írás? Ne felejtsd el megosztani másokkal is!
| More

3 komment

Címkék: tipp spanyol

A bejegyzés trackback címe:

https://otevotnyelv.blog.hu/api/trackback/id/tr881057025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-CS- 2009.04.10. 12:21:48

Korrigálnám: My Spanish Coach-nak nevezik szerintem. Amúgy való igaz, hogy egy olyan tudást ad amivel max. kényelmesen el lehet túristáskodni. Nemtudom PSP-n hogy van, de DS-en két fajtája van a proginak valamilyen hülye módon mind a kettőt teljesen ugyanúgy hívják. Az egyikben leckék vannak (asszem 4x16) és a nulláról építhetjük fel a tudásunkat, ez esetben egy kis nyelvtant is tanulhatunk. A másikat inkább My Spanish WORD Coach-nak kellett volna elnevezni, mert egy az egyben olyan, mint a My Word Coach című program (ez 16,800 angol szó megtanulását és begyakorlását teszi lehetővé) csak spanyolban. A szókincs bővítős változatnál ne is számítsunk nyelvtanra csak játékokra, szótárra meg grafikonokra.

[balint] 2009.04.10. 12:43:16

Ah, tudtam, hogy valami nem stimmel. Köszi, javítottam!

Ez a két féle verzió nekem nincs meg, nem leltem ennek semmi nyomát. Lehet csak DS-re van. Mert My ..... Coach játékok vannak többféle nyelven (japán, kínai, stb.), de azok mind csak DS-re.

Ezt a word coach dolgot viszont megtekintem, hátha. Köszi mégegyszer!

-CS- 2009.04.10. 15:06:00

Hát elvileg van olyan, hogy DS emulátor, ha esetleg tesztelni szeretnéd ezeket a szókincs bővítő progikat. Ahogy elnéztem az angol Word Coach is csak DS-re meg Wii-re jelent meg.
süti beállítások módosítása