Web Analytics

Sajnálatos módon, mint az már az előzőekben is kiderült, kissé megfeküdt a nyelvtanulás a múlt héten, de semmi baj, a probléma orvoslása már megkezdődött (remélhetőleg ma el is végeztetik a műtét). Addig is áthidalásként PSP-ről fogom hallgatni az adott leckéket.

Spanyol:

A Learning Spanish Like Crazy tényleg aranyos és használható, nekem mindenképpen beválik a Pimsleur után - ami érdekes benne, hogy a dél-amerikai kiejtés miatt a v és b hangok talán jobban különböznek, mint a rendes spanyolban. Tényleg lehet haszna ennek az audio-tanulásnak, a hallás ugyanis rettentően jól fejlődik - örülök, hogy már ilyeneket is kihallok.

Angol:

Angolban elértem az Effortless English második szintjére, ami már nagyságrendekkel "nehezebb", illetve hasznosabb. Több és gyorsabb szöveg van benne, jobb kifejezések, nem olyan unalmas sztorikkal. Azt hiszem ez tényleg nagyon jó lesz, bátran folytatom a továbbiakban. Amióta elkezdtem és írtam róla, elég sokan kérdezgettek erről a módszerről - én mindenkinek csak ajánlottam. Többen el is kezdték (még a testvérem is - aki szintén élvezi, mert ahogy ő mondta: már mindent megért az első leckéből és ez sikerélményt ad neki, ami viszont garantálja a folytatást. Vajon hány olyan esetről tudunk, mikor valamit azért hagytunk abba, mert nem értettük a dolgot?), és egyelőre pozitívak a visszajelzések. Még akkor is, ha a mentor hangja néha tényleg törvénytelen.

Végül pedig a múlt heti tanulmányi átlag:

 

Tetszett ez az írás? Ne felejtsd el megosztani másokkal is!
| More

A bejegyzés trackback címe:

https://otevotnyelv.blog.hu/api/trackback/id/tr19976562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Héraszalon 2009.03.03. 19:40:16

Szia!

Korábban említetted a Rosetta Stone-t,használod még?Mik a tapasztalataid vele?Olvastam valahol, hogy a CIA ügynökök is használják nyelvtanuláshoz!
süti beállítások módosítása